Únor 2017

SEZNAM HRÁČŮ

18. února 2017 v 12:29 | Sony |  ZÁKLADNÍ
Výsledek obrázku pro camp jupiter gif

Zde se nacházíte na stránce s výpisem všech (hratelných) obyvatel Tábora Jupiter a hráčů tohoto světa.
Pro usnadnění hledání prosím použijte klávesu F3.
NPC/SYSTÉMOVÉ POSTAVY
Vinginia "Lucky" Norton, dcera Fortunina - Druhá kohorta, centurion
Felix Davis, syn Somnův - Čtvrtá kohorta, centurion
Reyna Avilla Ramínez Arellano, dcera Bellonina - První kohorta, prétor
Frank Zhang, syn Martův - Pátá kohorta, prétor
Neriah, kněžka Jovova - Via Pretoria

SONY
Sonya Hawking, dcera Apollova - Třetí kohorta, centurion

DRAGSOR/DRAG
Ray Rivera, syn Neptunův - První kohorta, prétor

AKI
Edgar Mason, syn Plutův - Pátá kohorta, probatio


BROŽURA

16. února 2017 v 20:04 | Sony
Aneb in-game pravidla, speciálně pro Tábor Jupiter...
  • Nikdy nevěřte graecus. Neboli: Nikdy nevěřte Řekům. Toto pravidlo bylo zrušeno kvůli spojenectví s Táborem polokrevných na Long Islandu.
  • Nikdy nevypouštějte lež z úst před Aurem a Argentem.
  • Nikdy se nenechte zlákat lárem - mají chytré nápady, ale jsou již mrtví.
  • Nekrmte prosím kolemjdoucí fauny.
  • Před vstupem do Tábora Jupiter je žádaná identifikace u bran.
  • Zbraně nejsou zakázané, vyjma Fóra a chrámů.
  • Tábor Jupiter nenese zodpovědnost za ztráty, jako jsou například kelímky, iPody, denáry či jiný majetek.
  • Fotografování a jakékoliv dokumentování informací je spřísně zakázáno.
"Gratuluji, nový příchozí,
právě jsi dodělal Lupinu zkoušku a přežil jsi. Jsme moc hrdí, že tě můžeme nazývat novým legionářem, staneš se pravým bojovníkem za Nový Řím. Tady, v Táboře Jupiter, žijí a trénují ostatní polokrevní. Jakmile objevíš, kdo je tvůj božský rodič, objevíš také unikátní schopnostmi, které jsi zdědil. Ať jsi už potomkem jakéhokoliv boha, stále zahraješ svou roli v bránění Říma a své vlastní cti. Nechť tě tvé skutky povedou k vítězství. PS: Své věci si vyzvedni v Via Pretoria." - dle Reyniné brožury o Novém Římě

HERNÍ PRAVIDLA

16. února 2017 v 19:49 | Sony |  ZÁKLADNÍ
  • Po registraci nelze změnit historii, vzhled ani povahu postavy. Proto si nejprve pečlivě rozmyslete, co chcete ke své postavě napsat. (Výjimku ale tvoří rozepsání těchto atributů, to se smí. Mám pouze na mysli větší změny.)
Př.: *Před* Emilia je postava vysoká, měří 190 centimetrů, má modré oči a blonďaté vlasy.
*Po* Emilia je postava prťavá, měří pouze 150 centrimetrů, má zlaté oči a platinové bílé vlasy.
  • S tím souvisí dodržování povahy postav. Pokud máte v profilu napsáno, že je postava extrémní introvert a nebaví se s lidma, mělo by to tak být i při hrách, pokud hráč neučiní jinak. (Postavu může nějaký děj ovlivnit natolik, že to její povahu změní.)
  • Pokuste se poslouchat a respektovat adminy. Chtějí Vám pomoct, nikoliv Vám dělat ze života peklo.
  • Pokud nedodržíte pravidla, admini mají právo Vás potrestat či nasadit opatření, aby se to již neopakovalo.
  • Buďte trpěliví. I admini jsou pouze lidé a nikdo není bůh (vyjma vašich božských rodičů). Proto může trvat nějakou dobu, než se něco nedoplní či nepřidá.
  • Pokuste se o správný pravopis. Sem tam nějaká chybka nevadí - nikdo není dokonalý, avšak věty s extrémním počtem hrubek jednoduše bijí do očí a mohly by být ignorovány.
  • Přemýšlejte nad svou postavou jako nad reálným člověkem. Vy sami také nikomu nedáváte pusu jen tak na potkání...(doufejme..)
  • Nezapomínejte udělat mezi dvěma světy silové pole(tzv. Křišťálová stěna). Vaše aktuální nálada nemusí Vaši postavu nijak ovlivňovat, není to pravda? Totéž lze říci o tom, že Vaše postava ví jen to, co sama zažila.
  • Lepší dlouhé příspěvky než krátké. Druhý člověk by pak mohl snáze odpovídat a reagovat na post. Klidně můžete okecávat všechno okolo.
  • Maximální počet postav jsou 2, po domluvě s adminem lze udělat výjimku. Nepočítají se do toho mrtvé či zabité postavy, které jste měli. (Registrace druhé postavy je povolena nejdříve 3 měsíce po té první - vyjímkou je smrt postavy.) Tohle pravidlo neplatí pro adminy.
  • Nepoužívejte vulgární či urážlivá slova. Někdy pochopíme, že je Vaše postava taková, ale omezte používání těchto slov na úplné minimum.
  • Nezapomínejte, že je to jen hra.

HOW TO PLAY

  • Vaše postava si žije svůj život, i když za ni právě nehrajete. Samozřejmě ale nezapomínejte odcházet, když někam přijdete. Logicky také nemůžete být na dvou místech najednou.
  • Když padáte, něčeho jste se lekli nebo u jiných příležitostí, kdy se křičí, chcete, aby Vaše postava křičela, nemusíte napsat stopadesát "Ááááááááááááá!", pochopíme to i s dvěma. Jednoduše stačí, když napíšete, že postava křičí. Každý pak pochopí, že Vaše postava křičí "Ááá.." (Pokud ovšem nemáte originální křik)
  • To, že někomu podkopnete nohu neznamená, že musí vážně spadnout. Možná se mu podařilo včas uskočit. Z čehož vyplývá, že hrajete pouze za své postavy. Je přísně zakázáno cizím postavám omezovat jejich svobodné hraní, takže tu nechceme vidět žádné zlámané ruce, nohy ani vazy, pokud majitel postavy neučiní jinak.
  • Další smrtelnou chybou je odmlouvání adminům, kteří mají funkci vypravěče. Pokud Vám admin odvypravěčuje, že se například Vaše postava zraní, je zraněná a vy s tím nic neuděláte. Žádné odmluvy typu: "Ale tohle není fér!" nebo "Mně to nejde x já to tak nechci."
  • Je přísně zakázáno zabíjet cizí postavu, pokud o tom neví její majitel nebo naopak to hráč dané postavy nechce. Jak by se Vám líbilo, kdyby si nějaká postava nakráčela před tu Vaši a zabila ji? Pokud ale máte svolení z druhé strany, čili hráče dané postavy a ví o tom admini, máte právo ji zabít. Poté už hráč mrtvé postavy nemůže odmlouvat, že to tak nechtěl.
  • To, že vy něco víte - ať už pocity druhé postavy, předpovídáte děj apod. - neznamená, že to ví i Vaše postava. Prosím, neztotožňujte se s postavami.
  • Pozor na Mary/Gary Sue! Žádná postava není dokonalá! Každý máme své chyby, které utváří náš charakter. Registrace s 'dokonalými' postavami rovnou zamítáme.
Když Vaše postava něco dělá, píšete vše jako normální větu. Příklad: Emilia přišla do místnosti a rozhlédla se.
Když se Vaše postava nad něčím rozmýšlí, píšete do hvězdiček. Příklad: Emilia přišla do místnosti a rozhlédla se. *Hm, nikdo tu není...* Pomyslela si trochu překvapeně.
Když Vaše postava něco čte, píšete do /. Příklad: Emilia přišla do místnosti a rozhlédla se. *Hm, nikdo tu není...* Pomyslela si trochu překvapeně. Najednou uviděla na zdi nápis. Přišla blíže. /"Emilio, je pozdě. Jdi spát."/ přečetla nahlas nápis a pousmála se.
Když Vaše postava něco říká, píšete do přímé řeči. Příklad: Emilia přišla do místnosti a rozhlédla se. *Hm, nikdo tu není...* Pomyslela si trochu překvapeně. Najednou uviděla na zdi nápis. Přišla blíže. /"Emilio, je pozdě. Jdi spát."/ přečetla nápis a pousmála se. "Ksakru, vy jste ale nepochopitelní," řekla s úsměvem a zase odešla.
Pokud chcete něco říct a je to mimo hru - děj, který momentálně prožívá Vaše postava, napište // a pak Váš text. Příklad: Emilia přišla do místnosti a rozhlédla se. *Hm, nikdo tu není...* Pomyslela si trochu překvapeně. Najednou uviděla na zdi nápis. Přišla blíže. /"Emilio, je pozdě. Jdi spát."/ přečetla nápis a pousmála se. "Ksakru, vy jste ale nepochopitelní," řekla s úsměvem a zase odešla.
// Promiň, budu muset jít. Matka má něco na srdci.

VÝRAZY

16. února 2017 v 19:40 | Sony |  ZÁKLADNÍ
Probatio - Nejnižší hodnost v táboře. Dostávají ji ti kdo právě přišli do tábora. Kdo je v Probatiu není ani skutečným legionářem a nemá jeho práva, jako například se za někoho zaručit. Povýšit na řadového legionáře Vás může nějaký hrdinský skutek nebo rok ve službě.
Centurion - Jsou na stejné úrovni jako vedoucí srubů v Táboře polokrevných, jejich role je ale brána více vojensky. Každá kohorta má svého vlastního centuriona (případně dva). Jsou přímými podřízenými prétora.
Prétor - Prétoři jsou vůdci celé legie jak ve formálních záležitostech, tak v bitvách. Mění se tehdy, když odstoupí nebo jsou nahrazeni z nějakého důvodu. Momentálními prétoři jsou Reyna Avilla Ramínez, Frank Zhang a Ray Rivera.
denáry - římská měna, platidlo
imperiální zlato - kov, ze kterého jsou vyráběny římské zbraně; mají stejné magické vlastnosti jako božský bronz. Zbraň z čistého imperiálního zlata je velmi vzácná, téměř ji nelze smrtelnou cestou získat, proto se častěji setkává se slitinami ocele a imperiálního zlata


ZÁKLADNÍ INFORMACE

16. února 2017 v 19:16 | Drag/Sony

O HŘE

Dovolte, abych Vás oficiálně přivítal v Táboře Jupiter. Mé jméno je Drag a budu vás provázet tímto informačním místem.
Jako první vás seznámím s menu, které můžete vidět na levé straně. První kolonka MENU (opakování matka všeho možného) je věnovaná základním věcem, jež se týkají především hráčů. Jedná se například o výpis postav, registraci či další obecné informace RPG. Dále GAME, jak již název říká, se přibližuje především hře samotné, nyní již vaších postav, ale přímo do nich nezasahuje. Nachází se zde seznam systémových postav, titulů a prací, či alternativní banka Tábora. EVENTS je věnovaná akcím, které jistě budou probíhat. Aby tím pádem byli více na očích, vyhradili jsme jim speciální místo. A nakonec EXTRA je něco, co zpestří Vaši hru.

SCHOPNOSTI
Velmi časté téma. Každý bůh ovládá nějaké své božské schopnosti. Jupiter umí přivolávat blesky z nebes a Merkur je zase nadpřirozeně rychlý (veverka po kofeinu či Quicksilver). Otázkou ale je, umí tyto schopnosti vaše postava již od samotného začátku? Každá schopnost potřebuje učení. Abych vám to tedy vysvětlil blíže:
  • ZDĚDENÉ BOŽSKÉ SCHOPNOSTI - Schopnosti, které jsou zděděné po božském rodiči. Tyto schopnosti se u každého boha liší, proto se například syn Apolla nemůže naučit schopnosti, které jso zděděné potomkům Ceres. Dědičnost může být slabá i silná, proto se nemůže vyloučit, že se Neptunův syn nenaučí plavat. Záleží na tom, po kom je potomek více, zda po smrtelném či božském rodiči. Obvyklé je, že pokud polobůh nevyniká v nějakém zděděném oboru, vyniká v nějakém dalším (tím pádem pokud se syn Neptuna nenaučí plavat, je pravděpodobnější, že se naučí ovládat vodu - aneb hydrokinezi).
  • POLOLIDSKÉ SCHOPNOSTI - Tyto schopnosti jsou pro všechny polobohy a jsou schopni se je naučit všichni, mají-li v sobě božskou krev. Jedná se o přirozeně naučné ovládání zbraní, jízda na koni, lukostřelbu,... Jedná se především o více lidské schopnosti.
ZBRANĚ
Žádný polobůh se dosud nenarodil se zbraní v ruce (vyjma řeckého Herma a Herkula), takže se zbraně musí během života nějak získat. Některé zbraně dostane vaše postava již v lidském světě jako dar od rodiče, jiní je dostanou v Táboře Jupiter za nějakou službu. Důležité ovšem je, že v případě magických zbraní nemohou být odcizeny - automaticky se zase vrátí k majiteli (pokud ztratíte třeba magickou minci, vrátí se vám do kapsy; v případě větších předmětů se objeví například ve vašem pokoji). Mají velkou moc, avšak zbraněmi z čistého imperiálního zlata nelze zranit smrtelné bytosti. V Táboře Jupiter se nenachází ani jedna zbraň, patřící Táboru, která by byla z čistého imperiálního zlata. Většnou se jedná o slitiny ocele a imperiální zlata, případně božského bronzu a zlata, avšak to už je méně časté.

ATRIBUTY
Síla - určuje, jak je postava silná po fyzické stránce
Obratnost - četnost výhybů, kterého je postava schopna
Výdrž - myslí se tím, pokud bojujete s nějakou další postavou či příšerou, jak dlouho jste schopni vydržet jeho rány
Ovládání zbraní - obzvláště pro legionáře, kteří se rozhodli do rukou vzít si nějakou hmotnou zbraň
Ovládání schopností - ovládání schopností celkově, jak moc vás poslouchají a díky tomu budete schopni bojovat na magické bázi útoků
Vůle - pro vyvolávače (např. potomci Ceres si povolají karpose) nezbytné; čím silnější vůle, tím silnější vyvoláčův duch

... ZÁSADY, KTERÉ BY MĚL DODRŽOVAT KAŽDÝ RPG-HRÁČ
Ať už se nacházíte kdekoliv v tomto RPG světě, ať jste hráč či jste právě v roli své postavy, dodržujte pravidla slušného chování. Samozřejmě pokud je to v rozporu s charakteristikou vaší postavy (to platí, když máte za postavu grázla), je to pochopeno, avšak nikdy by to nemělo zajít až tak daleko, aby to nikoho citově nezranilo. Nikoho neignorujte a snažte se alespoň dát najevo, že ho berete na vědomí. Pokud hrajete nějakou hru ve skupině víc než dva hráči, nikoho nepředbíhejte a vyčkejte na jeho odpověď. Nikdo nesedí za monitorem 24 hodin denně, i když se jedná o démona. Po nějaké době, kdy se hráč nedostaví, lze poslat post a vynechat jeho odpověď.
Začínejte hrát až po oficiálním schválení postavy. Může pak nastat zmatek a celá příjemná atmosféra se kvůli nedorozumění zhroutí.
Vězte své chyby. Poprvé malé porušení nevadí, avšak opakované porušení by mohlo vyjít v trest. Jelikož oba admini jsou jakžtakž mírumilovní, nevzpírejte se svému trestu nebo ho ještě nezhoršujte. Admini si vyhrazují právo vás potrestat v případě porušení pravidel a zásad. Vy samozřejmě máte své právo objasnit případné nedorozumění a uchránit tak vaše čisté jméno. Rozeznávejte ale výmluvu a objasnění.
S tím je spojené, že pokud ve hře zasáhne vypravěč nebo něco určí NPC (non-player character = systémová postava), jeho slovo je nad to Vaše. Takže pokud nedokážete zapálit modrý ohýnek a prostě to ještě neumíte, tak to neumíte a tečka. Žádné "Ale já mám hodně IQ, já to měl umět."

BOHOVÉ A BOHYNĚ

Kdo je tvoje mamka, případně taťka a co vlastně umí kromě vaření? Je tvůj strýc populární nebo ne?

O TÁBOŘE JUPITER

Proč to není zrovna Miami Beach?

CESTOVNÍ BROŽURA TÁBORA JUPITER

Pozor na kapesné, zbraně a kelímky.

HERNÍ PRAVIDLA

TRIVIA, ANEB REÁLIE

FAQ, ČASTO KLADENÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI


BOHOVÉ A BOHYNĚ

16. února 2017 v 19:05 | Sony |  ZÁKLADNÍ
Achievement Combat Zeus Detonate.pngJUPITER (0/2)
Jupiter je znám jako hlavní bůh a společně s Quirinusem a Martem se podílí na ochranu Říma. Je zobrazován často jako moudrý postarší chlapík, který vypadá jako správný taťka sportovec. Naštvete ho-li, budou po Vás lítat blesky a brzy budete za svou opovážlivost, coby smrtelníka, potrestán.
Jeho potomci po něm dědí silnou vůli a schopnosti nebes - létání, ovládání blesků, vytrénovanější jsou schopni magnetických schopností. Mají silný pach, proto je k nim přitahováno mnoho nestvůr, možná i celý bestiář.
Achievement Combat Athena FaceMe.pngJUNO
Juno je bohyně manželství a je manželkou velkého Jova. Jakožto nejvyšší bohyně nemá se smrtelníky polokrevné děti, avšak ráda potomky ostatních zkouší a všelijak na ně se shora hledí. Povahově je velmi arogantní.
Achievement Combat Ares 2Chains5Chains.pngMARS (0/5)
Mars je bohem vojny, což znamená, že všechno, co se týče válek, je vlastně i jeho záležitost. Nějací bohové při válce usilují o víru, jiní o naplnění proroctví... inu, Martovi jde jen o to, že se bojuje. Je přesný typ drsného otce, který vychovává své děti cestou násilí. Hele, nepůjšil jsi sestřičce autíčko? Majz ho obří železnou tlapou.
Martovi děti jsou ti horkokrevní a unáhlenější v rozhodnutí, ale i přesto jsou to ti nejlepší válečníci na blízko. Po svém tatínkovi dědí nejenom smysl pro válku, ale také sílu a elán.
Achievement Combat Poseidon WaterRises.pngNEPTUN (1* 0/2)
Neptun je znám jako bůh moří, oceánů a veškerých vod a také jako bratr nejvyššího boha Jova. Nikdo určitě neví, jak se chová ke svým dětem ani ke svému okolí. Povídá se o něm, že je nabručený starý děda, ale kdo ví, jak to ve skutečnosti je. Jedno se mu ale musí dát za pravdu a to je fakt, že když se rozhněvá, jsou tsunami.
Jeho potomci milují vodu a po nějakém čase trénování dokáží tento živel ovládat. Kromě toho dokáží dýchat pod vodou nebo přirozeně, bez učení se, plavat.
Achievement Combat Hades OhtheAgony.pngPLUTO (1/2)
Bůh mrtvých a podsvětí, bratr nejvyššího boha Jova, přivítejte Pluta. Pluto je nemilosrdný vládce podsvětí a uvidíte ho... no, vlastně moc neuvidíte. Je trochu sadista.
Potomci tohoto boha jsou milovníci strašidelných míst, tmy a vystačí si sami. Z lehčích schopností se lehce naučí rozplynout se ve stíny, zkušenější zvládají povolat mrtvé, aby jim sloužili.
Achievement Combat Bacchus BottomsUp.pngBAKCHUS (0/5)
Bůh vína a radovánek. Je velmi náladový, co se povahy týče. Na první pohled vypadá velmi neškodně, ale nenechte se zmást - když se naštve, dokáže být velmi nepříjemný chlapík, který přivádí lidi k šílenství.
Jeho děti po něm dědí smysl pro alkohol, schopnost manipulace s nápoji a zkušenější dokáží přivádět lidi k šílentví nebo je mást různými představami.
Achievement Combat Apollo Serenade.pngAPOLLO (0/5)
Apollo je považován za božstvo, které má moc nad morem, světlem, sluncem, uzdravením, uměním, lukostřelbou, věštbami a proroctvími, kolonisty, tancem, rozumem a které též chrání stáda. Jednoduše je tatínkem všeho možného. Říká se o něm, že je trochu egoistický a zakoukaný do sebe, ale jak pak by ne, když je i pohledný.
Jeho potomci jsou dobří v oblasti umění, lukostřelby a léčitelství. Ti vytrénovanější se dokáží naučit i světelné schopnosti, případně iluze.
Achievement Combat Rama ImaPro.pngCERES (0/3)
Ceres je v římské mytologii bohyně plodnosti a úrody, protějšek řecké Démétér. Ceres byla dcera Saturna a Ops, sestra Jova, matka Proserpiny, sestra Junony, Vesty, Neptuna a Pluta. Jako matka je velmi starostlivá a na svých pár dětí dohlíží. Nemá moc v lásce, když se její dcery pohybují kolem potomků bohů s podsvětí, hlavně kvůli tomu, co se stalo její dceři Proserpině.
Potomci této bohyně jsou schopni schopnosti rychlého růstu rostlin, ovlivnit úrodnost či manipulace s vším rostlinstvem. V malé míře dokáží ovládat i jedy, případně se naučit imunitě proti jedům.
Achievement Combat Bellona MasteratArms.pngBELLONA (0/3)
Bohyně války. Ač se jedná o dosti bojovnou maminku, miluje své děti stejně tak jako své meče. Naslouchá jim, přesto, že neodpovídá, a dohlíží na ně, aby po ní měli jenom to nejlepší. Je stále bohyní války, proto není dobré si ji postavit proti sobě, avšak jedná se o zmírněnou verzi Marta.
Její děti mohou mít agresivní sklony, ale spíše mají smysl pro vyrovnaný boj a čest. Často bývají těmi nejlepšími bojovníky na blízko, hned po Martových potomcích.
Achievement Combat Mercury SpeedDemon.pngMERKUR (0/5)
Achievement Combat Athena DefendOlympus.pngMINERVA (0/5)
Achievement Combat Cupid SpreadTheLove.pngKYPRIS/VENUS (0/5)
Bohyně lásky a krásy. Pokud jste si doteď mysleli, že je Vaše matka mistryní na styl, pak nesahá této bohyni ani po kotníky. Venus, neboli taktéž Kypris, patří mezi bohyně, které záleží na vzhledu a zároveň na vnitřní kráse. Svým dětem se snaží pomoct jak je jen v jejích silách, obzvláště, když to jsou trable v lásce.
Její děti jsou ta nejkrásnější a nejvystylovanější děti pod Sluncem. Po své matce dědí smysl pro krásu, všelijaké znalosti ohledně krásy, ale také neodolatelný šarm, který je jejich zbraní.
Achievement Combat Vulcan ThatsASpicyMeatball.pngVULCANUS (0/5)
Achievement Combat Janus NoScope.pngJANUS (0/3)
Bůh brán, dveří, vchodů, začátků, konců a voleb. Ke svým dětem promlouvá skrze všemožné hádanky a zkomoleniny, které můžou vyluštit pouze oni.
Jeho potomci jsou schopní dostat se kamkoliv - a tím myslím kamkoliv, mají-li své vymoženosti. Žádné dveře pro ně nejsou zavřené, jak se zdá být. Máš zamčený barák? Haha, žádný problém, my to vyřešíme. Zároveň ale mají někteří úchylku na zámky a hádanky, jak již bývá vedlejším efektem dobrých schopností.

(Samozřejmě si můžete vytvořit potomka i jiných bohů, než zde zmíněných. Předem se ale zeptejte administrátora nebo si zjistěte, zda není božský rodič protogenoi, pannenská bohyně či prvotní - ti jsou totiž zakázaní a nemohou mít děti)

REGISTRACE

15. února 2017 v 17:35 | Sony
Výsledek obrázku pro camp jupiter tumblr
Domov dvanácté legie, oficiálně tě Vítám v Táboře Jupiter.
Při registraci první postavy je nejjednodušší zvolit si polokrevného. Nejlépe, kdyby byl božský rodič bůh, který je v seznamu volitelných bohů. Samozřejmě u nich musí být volné místo. Kromě registrace polokrevných se lze zaregistrovat za instruktora či jiného obyvatele Tábora Jupiter, ale požadavky budou vyšší. Proto doporučujeme, pokud jste u nás prvně, neberte si moc velké sousto.
K určení postavy, aby věděla, kdo je božský rodič, potřebuje postava projít Lupinou zkouškou. Tato zkouška se provádí imaginárně a je nehratelná, zkouška se provádí pomocí Vaší slohové práce. Berte to jako Váš první příspěvek do hry. Tento příspěvek, který zadáte při registraci, bude poté zveřejněn a pomocí toho Vám bude přičteno 20 základních zkušenostních bodů do daných atributů.

ČASOVÉ ÚDAJE:
LETNÍ SLUNOVRAT: 21. června
ZIMNÍ SLUNOVRAT: 21. prosince
SLUNCE VÝCHOD/ZÁPAD: 5:30 / 21:30
- Dny jsou stejné jako v reálném, proto se snažte své hry neprodlužovat moc na dlouho. Čárku ke svému znaku dostává Vaše postava každé 3 měsíce, namísto 1 roku.

REGISTRACE POLOKREVNÉHO | REGISTRACE INSTRUKTORA & JINÝCH OBYVATEL